آخرین خبرها
خانه / مشارکت / القاء جوامع جمع سپاری آنلاین برای ایجاد راه حل های نوآورانه و جدید

القاء جوامع جمع سپاری آنلاین برای ایجاد راه حل های نوآورانه و جدید

جمع

القاء جوامع جمع سپاری آنلاین برای ایجاد راه حل های نوآورانه و جدید

Idea Exchange 300x200 القاء جوامع جمع سپاری آنلاین برای ایجاد راه حل های نوآورانه و جدید

القاء جوامع جمع سپاری آنلاین برای ایجاد راه حل های نوآورانه و جدید: طراحی رقابت و نقش واسطه ایی اعتماد
چکیده:
جوامع انلاین برای ایده های جدید و دانش به منبع مهم تبدیل شده اند. به هر حال دانش کمی درباره چگونگی ایجاد یک ازمایش مجازی متقاعد کننده به منظور تحریک اشخاص برای ایجاد مشارکت های نوآورانه وجود دارد. این بررسی بسیار مهم است زیرا توجه و زمان شرکت کنندگان در فضای انلاین پرجمعیت به صورت فزاینده ایی به منابع کمیاب تبدیل می شود. با ترسیم انگیزه از طریق تئوری طراحی شغل، به منظور بررسی چگونگی تحت تاثیر قرار گرفتن انگیزه از طریق مشخصات طراحی رقابت برای اقتباس خلاقیت در جوامع جمع سپاری یک فریم ورک پژوهشی را توسعه و تست کرده ایم. به صورت ویژه ما اهمیت ابعاد طراحی دانش و کار را در سطوح تحریک کننده انگیزش که منجر به تلاش های خلاقانه می شود بررسی کرده ایم. فرضیه های ما پیشنهاد می کنند که اعتماد در پلت فرم میزبانی، عدم قطعیت را کاهش می دهد و تبادل دانش را تقویت می کند. براساس پژوهش تجربی دانشمندان داده و اطلاعات گاگل، مشخص می شود که انگیزه ذاتی اثر محکمی بر قصد مشارکت، که در حقیقت می تواند اثرات مثبتی بر تلاش های خلاقانه مشارکت کنندگان داشته باشد، دارد. رقابت های مستقل با تاکید بر ویژه بر حل مسئله که برای اجرای مجموعه متنوعی از وظایف نیاز به حل کنندگان دارد؛ چالش مسابقه بزرگتری برای به کارگیری قابلت ها و مهارت های آنان دارد که منجر به لذت بیشتر و حس رقابت می شود. یافته های ما ، تلویحات مهمی را برای مدیران پلت فرم وب تامین می کنند تا بتوانند جوامع جمع سپاری را بهتر مدیریت کنند.
واژگان کلیدی: جمع سپاری، خلاقیت، انگیزه، طراحی رقابت، تلاش مشارکتی

درباره مریم امیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =